مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند
سرخط خبرها

عبدالملکی: مشکلات سرمایه‌گذاران چابهار را شخصا پیگیری می‌کنم| برای حل مشکلات مردم خسته نمی‌شوم

  • کد خبر: ۱۳۵۰۹۷
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
عبدالملکی: مشکلات سرمایه‌گذاران چابهار را شخصا پیگیری می‌کنم| برای حل مشکلات مردم خسته نمی‌شوم
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: تمامی مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی چابهار را براساس اولویت و زمانبندی برطرف می‌کنیم و شخصا پیگیر این موضوع خواهم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الله عبدالملکی در جمع فعالان اقتصادی، جامعه بازاریان و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: مناطق آزاد باید از هر لحاظ تقویت و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آن و مشوق‌ها بیشتر تا رشد و شکوفایی و رسیدن به جایگاه واقعی و عملی شدن رسالتی که بر هر منطقه آزاد تعریف شده را شاهد باشیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال در مناطق آزاد عملی خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید مسائل و مشکلات حوزه گمرکی، ارزی، مالیاتی و اداری در تمامی مناطق آزاد بررسی و براساس اولویت پیگیری و برطرف شوند تا سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله) و ریاست جمهوری بر توسعه سواحل مکران و بندر چابهار تاکید دارند و در این باره منطقه آزاد به خوبی می‌تواند با تکمیل زیرساخت‌ها نقش مهمی را ایفا کند.

مشاور رئیس جمهور گفت: منطقه آزاد چابهار نخستین سفر کاری به مناطق آزاد بود، چون این منطقه از لحاظ راهبردی مهم و در صورت توجه می‌تواند ایران را از منافع زیادی بهره‌مند کند و هم اینکه ریاست جمهوری دغدغه زیادی به توسعه کمی و کیفی و رفع مشکلات  مناطق آزاد دارند برای همین منظور اینجا حضور پیدا کردم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور تصریح کرد: تمامی مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی چابهار را براساس اولویت و زمانبندی پیگیری و برطرف می‌کنیم و شخصا اعلام آمادگی می‌کنم همه موارد را اعلام تا کمترین مشکلات و موانع سر راه تولید داشته باشیم. برای مشکلات مردم به ویژه حوزه تولید خسته نمی‌شوم و شبانه روز در پی حل موارد مطرح شده از سوی تولیدکنندگان هستم.

عبدالملکی در بازید از واحد تولیدی "آریا پروفیل" گفت: این شرکت با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن انواع لوله‌های صنعتی گاز و لوله‌های مقاطع فولادی و پروفیل با اشتغال ۸۰ نفر در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار در حال تولید است و خوشحالیم اینچنین فعالانی در چابهار حضور دارند.

شماری از فعالان اقتصادی، جامعه بازاریان و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار نیز لحاظ شدن مالیات بدون اطلاع سرمایه گذار، اخد ارزش افزوده ۹ درصد، قوانین دست و پا گیر و مزاحم صادر شده برخی وزارتخانه ها، نبود زیرساخت برق، آب، تلفن و اینترنت و جاده ترانزتی برای حمل و نقل، فرودگاه، نبود ناوگان حمل و نقل برای حوزه گردشگری و برای سرمایه گذاری و فعالیت بهتر اقتصادی را از جمله مشکلات پیش رو عنوان و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شدند.

حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور همچنین در سفر به چابهار به شهدای گمنام ادای احترام و از مناطق حاشیه‌نشین و پروژه‌های ساماندهی هزار واحدی مسکن حاشیه‌نشینی، بیمارستان امام علی (ع)، شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران، طرح توسعه‌ای بندر شهید بهشتی و کلانتری بازدید و در نشست با فعالان فرهنگی، علمی و پژوهشی، گردشگری شرکت و با حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه اهل تشیع و مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل سنت دیدار و گفتگو کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->